Friday, December 20, 2019

BBM34100SATU2019: Vlog Makanan: Cendol Serdang

Assalamualaikum dan selamat pagi semua 💛💚

Okay, hari ni nak kongsi sedikit tentang vlog yang saya buat bersama-sama dengan dua orang kawan saya sebelum kami menamatkan minggu 14 kuliah kami ni.

Kami rekod vlog ni bukanlah tempat yang jauh-jauh. Dekat-dekat je. Dekat Muzium Warisan. Dekat situ ada Cendol Serdang yang bagi aku sangat sedap😋😍

Jadi, kalau korang nak tengok macam mana vlog yang saya buat dengan kawan-kawan saya. Meh lah tengok dekat channel youtube saya. Link ada di bawah 👇

https://www.youtube.com/watch?v=zXm61kSxKy0&t=188s

 

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019:Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua 💛 Harini saya nak kongsikan sedikit cerita yang mungkin tidak menarik bagi anda semua tapi...