Saturday, November 2, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)


Assalamualaikum semua, 

Baiklah hari ini saya nak berkongsi sedikit tentang apa yang saya buat sepanjang waktu cuti seminggu ini. Ingatkan bolehlah cuti sambil santai-santai. Rupanya tidak. Ada tugasan yang perlu disiapkan. Makanya, saya pun gunakanlah waktu cuti itu untuk siapkan tugasan yang diberi. 

Inilah tugasan yang saya maksudkan. Siap upload dalam Youtube lagi. Jadi luangkanlah masa anda untuk menjenguk sebentar video saya ini.😉. Harap bermanfaat.

Saya juga sediakan link video tersebut dibawah 👇. Yelah. Saya mudahkan orang, orang mudahkan saya 💛.

https://www.youtube.com/watch?v=alaYVHbx5OY&feature=youtu.be


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019:Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua 💛 Harini saya nak kongsikan sedikit cerita yang mungkin tidak menarik bagi anda semua tapi...